سلام
 
پاسخ به سوالات کامپیوتری (نرم افزاری)
سوالات کامپیوتری خود را با ما در میان بگذارید
 
 
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : احسان

لطفا نظر یا  مشکلی کامپیوتری  دارید عنوان کنید همین الان جواب میدم



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت15:35---17 شهريور 1394
سلام ببخشید من برنامه idmرو داخل لپ تابم نصب کردم و الان هر کاری میکنم حذف نمیشه باید چی کار کنم

علی
ساعت22:15---5 تير 1393
سلام من توی یک وبسایت خارجی به مشکل خوردم اون سایت می خواد من سن بالای 18 سالم رو ثابت کنم میشه بگید چی کار باید بکنم.

مریم
ساعت16:23---11 ارديبهشت 1393
سلام خسته نباشید من یکی از درایو های لب تابم رو با نرم افزارFolder Lock Professionalقفل کردم النم تمام اطلاعات درایوم مخفی شده هر چی هم رمزم رو میزنم بر نمیگرده چجوری میتونم رمزم رو حذف کنم؟؟؟؟

خیلی مهمه اطلاعاتم الانم بشدت بهشون نیاز دارم اگه میشه کمکم کنید.

لطفا بیاین وبم و بگید

خیلی ممنون


seyed ali
ساعت16:21---29 اسفند 1392
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو و آرزوی بهترین ها برایتان در سال 1393
ببخشید مدل لپ تاپ بنده asus k46cb هست و مشکلی که دارم وجود تنها یک جک 3.5 میلیمتری برای میکروفن یا هدفون است.تا چند روز گذشته بنده فقط فیش هدفون را به لپ تاپ میزدم و بوسیله ی میکروفن لپ تاپ گفتگو می کردم ولی چند روز گذشته سیم میکروفن هدستم را به لپ تاپ زده تا بوسیله ی آن گفتگو کنم که ناگهان متوجه شدم در این صورت اسپیکر های خود لپ تاپ از کار می افتند و تازه میکروفن هم کار نمیکند بنابراین میکروفن را جدا کرده و دوباره همان هدفون را به سیستم زدم که بدبختانه دیدم دیگر در صورت وصل بودن هدفون به لپ تاپ میکروفن لپ تاپ از کار می افتد و دیگر نمیتوانم صحبت کنم.برای سیستمم از هندزفری گوشی که هدفون و میکروفن آن یکی است(البته هدفون بوسیله ی کابلی جدا به میکروفن وصل شده و همه ی آنها بوسیله یک فیش به لپ تاپ وصل می شوند)استفاده کرم ولی همچنان از هدفون صدا می آید ولی از میکروفن هندزفری صدا نمی رود حال میخواستم بدانم مشکل از کجاست و را حل آن چیست؟آیا جک 3.5 میلی متری لپ تاپم خراب شده است یا خیر؟
با تشکر فراوان از راهنماییتان


فاطمه
ساعت13:20---17 آذر 1392
سلام. خسته نباشید.
می یه سری سوال درباره ویندوز دارم. ممنون میشم اگه این کامنت رو خوندید بهم یه ایمیل بزنید که سوالم رو بپرسم.


راهیل
ساعت22:08---29 آبان 1392
سلام اعتمادی هستم . به یه نفر نیاز فوری دارم به سوالای کامپیوتریم جواب بده البته خودشون حرفه ای باش. راستش اون اقایی که سیستمو برام تعمیر میکنه دیگه از دستم خسته شده هنوز یه هفته نیست اوردمش خونه دوباره خرابه . لپ تاپوباز میکنم پیام ارور میده ولی بعدش ویندوز باز میکنه . ایمیل یاهوم باز نمیشه. میرم رو سایت انتشارات القهری مصر فیلتر شده مگه اینم سایت بدیه؟ اگه کسی هست کمک کنه راه تماس رو ایمیلم بزارید ممنون از لطفتون retemadi38@gmail.com

دانیال
ساعت14:36---16 آبان 1392
سلام. من با برنامه ویدیو استودیو x3 کار می کردم. بعد از یه مدت، کلیپ هایی که درست می کردم، روی کامپیوتر سالم بود ولی روی دستگاه پخش cd کلیپ رو خراب نشون میداد. برای اطمینان روی دستگاه های دیگه هم گذاشتم ولی باز هم همینطور بود.حالا دارم با ویدیو استودیو x6 کار می کنم ولی باز هم این مشکل رو دارم. 6 ماهه که این مشکل رو دارم. لطفا راهنماییم کنید.

YEGANE
ساعت1:05---6 مرداد 1392
سلام خسته نباشید
من به علت خاموش روشن شدن زیاد کامپیوترم ( یعنی یکی از فامیلامون بچه کوچیک داره و وقتی داشتم با کامپیوتر کار میکردم چند باری کامپیوتر ناگهانی خاموش کرد ) هرچی تو کامپیوترم داشتم پاک شده و اطلاعات خیلی مهمی توش داشتم من از چند نفری پرسیدم که راهی هست که اطلاعاتمو برگردونم که منو راهنمایی کردن و گفتند برنامه ریکاوری برای برگرداندن اطلاعات درایو های کامپیوتر دانلود کنم ولی هرچی دانلود کردم فایلاش مشکل داشت.

اطلاعات خیلی مهمی تو کامپیوترم داشتم لطفا یه برنامه ای به من معرفی یا کمکم کنید اطلاعاتمو برگردونم.

ایشاآلله بتونید کمکم کنید .
با تشکر
یا حق


سعید بهرامپور
ساعت18:53---20 تير 1392
سلام در نرم افزار اکسس وقتی می خواهم از look up wizard استفاده کنم ارور می دهد لطفا راهنمایی کنید

mrn
ساعت18:20---16 تير 1392
من روی یک بازی مثلا کانتر راست کلیک کردم و open withرازدم ومثلا با world 2007 اجرا کردم بعد دیدم70در100 برنامه های روی دسکتاپ به شکل world 2007 درامده مثلا فتو شاپ و بازی فیفا2013 و حتی کنار منوی استارت گوگل کروم به شکل world 2007 درامده برای باز گرداندن به حالت اول چه کنم

mahmoud
ساعت22:07---31 خرداد 1392
باسلام
کیس روشن میشود اما ویندوز بالا نمیاید
فقط شکلی که در ابتدای بوت شدن هر سیستمی نمایش داده میشود ظاهر میشود و در همین جا گیر میکند!
اصلا بوت نمیشود ک بخواهم از تنظیمان بایوس برای بالا آمدن ویندوز استفاده کنم
یعنی کیبورد غیر فعال است
کلیدهای F8 و … برای استفاده از حالات سیف مد سیستم کار نمیکند.
کیبورد سالمه



سارینا
ساعت18:00---23 خرداد 1392
باسلام و خسته نباشید
میخواستم بپرم ایا پچ جدید pes2013 کامپیوتر برای pes3 هم قابل استفاده است یا نه؟
واگر قابل استفاده است چجوری میشه پچ رو روی pes3 نصب کرد و بازی کرد

ممنون میشم زودتر پاسخم رو بدید

باتشکر


Vaezi
ساعت11:31---13 خرداد 1392
نام يك نرم افزار ريكاوري پر قدرت وعميق اسكن را براي انواع حافظه ها مي خواستم متشكرم.

a.k
ساعت19:22---25 ارديبهشت 1392
سلام.وقتی یه برنامه رو می خوام دانلود کنم کامپیوتر خود به خود خاموش میشه مشکل چیه
از download manager استفاده می کنم.
با تشکر


z
ساعت8:34---27 فروردين 1392
در ابتدا با نام خدا شروع میکنم و بعد سلام خدمت شما.

سوالی که دارم به شرح زیر میباشد:

در قسمتی که موقع نصب ویندوز به آن مراجعه میکنیم سربرگی به نام

بوت وجود دارد که در انتهای آن قسمتی به نامsecurity وجد دارد که

شامل دو گزینه administrator و userمیباشد.یکبار بر روی هر کدام کلیک

کردم و هر کدام پسوردی خواست و من هم وارد کردم.حالا هر وقت موقع

بالا آمدن ویندوز حتی قبل از اینکه به قسمتهای بوت و غیره که موقع

نصب ویندوز به آن مراجعه میکنیم برسم یعنی قبل از زدن دکمهdelete

میخواد که پسورد وارد کنم.پسورد رو وارد میکنم ومیتونم با سیستم کار


کنم ویا ویندوز عوض کنم.اما میخوام که دیگه این پسورد رو نداشته باشم

و اونو حذف کنم.ولی وارد اون قسمت که شدم گزینه ای برای حذف

پسورد وجود ندارد.از شما میخوام که جواب این مشکلم رو زود به آدرس

ایمیلم بفرستید.منتظر جواب شما هستم.


ترانه
ساعت11:08---20 فروردين 1392
با تشكر از پاسخ شما
در پراپرتيز فايل من نوشته شده Firefox HTML Document اما در نرم افزار HTML Executable 4 باز نمي شود يا ارور مي دهد
http://englishlearner.ir/ خواهش ميكنم يه نگاهي بندازيد
لینک کوتاه شده ::


یاسر
ساعت13:01---9 فروردين 1392
سلام
سال نو مبارک
من بازی فارکری 3 را نصب کرده ام .سیستم عاملم ایکس پی و تمام شرایط نصب را هم دارد کرک بازی رو نیز اجرا کرده ام.
بازی به طور کامل نصب می شود.در پایان که روی شورتکات کلیک می کنیم که بازی را شروع کنیم وارد صفحه ای می شود که ایمیل و پسورد می خواهد(وارد بازی انلاین می شود)لطفا در این زمینه کمکم کنید که چه کاری باید انجام بدهم که به صورت افلاین بازی بکنم.ممنون
ممنون


keyvan
ساعت20:36---8 فروردين 1392
salam proxy daram vaghti faal mikonam internetam az kar miofte chikar konam komak konid lotfan mamnoon

ramin
ساعت22:15---5 فروردين 1392
سلام چجوری میتونم یک مانیتور جدا به سیستم مجازی روی کامپیوترم متصل کنم لطفا مراحل کار را توضیح دهید.ممنون

ramin
ساعت22:15---5 فروردين 1392
سلام چجوری میتونم یک مانیتور جدا به سیستم مجازی روی کامپیوترم متصل کنم لطفا مراحل کار را توضیح دهید.ممنون

ramin
ساعت22:15---5 فروردين 1392
سلام چجوری میتونم یک مانیتور جدا به سیستم مجازی روی کامپیوترم متصل کنم لطفا مراحل کار را توضیح دهید.ممنون

ramin
ساعت22:15---5 فروردين 1392
سلام چجوری میتونم یک مانیتور جدا به سیستم مجازی روی کامپیوترم متصل کنم لطفا مراحل کار را توضیح دهید.ممنون

یونس
ساعت12:14---26 اسفند 1391
مشکل متوقف شدن برنامه های در حال اجرا در حالت standby

هنگامی که با دانلود منیجر فایل حجیمی رو دانلود می کنم وقتی کامپیوتر به حالت stand by (در ویندوز ۷) میره دیگه دانلود منیجر اجرا نمی شه و دانلود متوقف می شه


ابوالفضل خیرابادی
ساعت18:28---23 اسفند 1391
سلام مهندس.خسته نباشی.
ویندوز سون استفاده میکنم.قسمت سرچ کنار نوار ادرس پنجره ویندوز هست حذف شده.منوی استارت هم یه سرچ داره ،زیر all program ،اونم حذف شده.
ویندوزو عوض کردم بعد از یکی دو روز دوباره حذف شد.
انتی ویروس avast pro جدیدترین نسخه با اخرین اپدیت استفاده میکنم.
یه عکس هم فرستادم.
لطفا مسکل منو حل کنید.
با تشکر


وحید
ساعت12:33---18 اسفند 1391
سلام. من لپ تاب دل 5110 دارم که مانیتورشو عوض کردم و حالا وب کم نمیشناسه باید چکارکنم؟لطفا راهنمایی کنید

نیما
ساعت1:13---12 اسفند 1391
این ارور یعنی چی؟
باید چی کار کنم؟
Component'MSWINSCK' or oneof its dependencies not correctly registered a fils ismissing or missing


معصومه
ساعت20:53---5 اسفند 1391
سلام
خسته نباشید،من یه مودم همراه از نوع hsdpa 3g دارم که تمام سایت ها رو میتونم با اون وصل بشم اما همین که میخوام سایت مشاهده نمرات دانشگاهمون رو وصل بشم قطع میشه به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟ سایت نمراتمون از نوع سیستم سما هستش،بقیه دانشگاههها رو که امتحان میکنم وصل میشه


میثم
ساعت22:38---30 بهمن 1391
سلام مهندس/خسته نباشید. من هنگام کار با ویندوز 7 نسخه 64 بیتی همش پیغام windows explorer has stopped worcking رو دریافت میکنم و تمام نرم افزار های در حال اجرا بسته و دوباره شروع به کار میکنند و همچنین هنگام دیدن عکس ها هم با ارور زیر مواجه میشم:
com surrogate has stopped worcking
لطفا منو راهنمایی کنید و پاسخ خودتون رو حتما به ایمیلم بفرستین


زهرا
ساعت7:26---19 بهمن 1391
چطور با حساب کاربری limited وارد safe mode بشم سیستم دو ویندوز xp,8 داره و با زدن f8 و msconfig وارد safe mode نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا کمک کنین آبروم در خطره

زهرا
ساعت7:24---19 بهمن 1391
سلام
از وقتی صفحه ثبت نام یاهو گزینه هاش کم شده به هیچ وجه نمی تونم ای دی بسازم هزاران بار امتخان کردم چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


زهرا
ساعت23:24---17 بهمن 1391
خواهش می کنم راهنماییم کنید چطور با حساب کاربری limited وارد safe mode بشم


زهرا
ساعت19:19---16 بهمن 1391
سلام چطور می تونم به safe mode با حساب کاربری limited وارد شوم.سیستمم دو ویندوز xp,8داره و با f8,msconfig واردsafe mode نمیشه

kamliya
ساعت13:24---13 بهمن 1391
وای خواهش میکنم سریع جوابمو بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای خداااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا

kamliya
ساعت13:19---13 بهمن 1391
سلام خسته نباشید من با یه مشکل جزئی برخوردم اونم اینه که یادم رفته چطوری باید صفحه ی مانیتور رو کوچک کنم......اگه میشه راهنماییم کنید .....بخدا هنگ کردم .....براتون ارزوی موفقیت دارم ......

min@
ساعت9:32---10 بهمن 1391
سلام.وقتی چند بازی مثل فارکرای3 روی لپ تاپ با مشخصات ram6-graphic1gb-64bitنصب میکنم با پیام c/windows/system32/igd10umd32.dll is eighter not designed to run orit contains an error.مواجه می شوم بازی ها رو روی سیستم 64bitدیگه امتحان کردم درست بود.کمک

مهرداد
ساعت14:43---28 دی 1391
سلام من یک بلوتوث خریدم وقتی که بلوتوث رابه کامپیوتر وصلش میکنم بالا نمیاد ولی به کامپیوترای دیگه درست عمل میکنه باید چه کار کنم . راهنمايي ام كنيد.

موسوی
ساعت15:55---26 دی 1391
سلام ،خسته نباشید..
من برنلامه Adobe readerرو روی کامپیترم وصله ولی وقتی فلشم رو وصل میکنم تا برنامه هام رو بخونم ،سیستم ائنها رو باز نمیکنه ؟؟. لطفا سریعتر جواب بدید؟؟


sahel
ساعت1:04---21 دی 1391
سلام خسته نباشید، من هنگامی که به اینترنت متصل می شوم به محض اینکه چند صفحه را با هم باز می کنم (4-5صفحه)یا فیلتر شکن را روشن می کنم و یا به محض باز کردنه فیس بوک و یا یاهو بدون اینکه صفحه دیگری باز باشد سیستمم هنگ کرده و قفل می شود و مجبور به ریستار لپ تاپ خود می شوم رشته تحصیلی من میکروبیولوژی است و به دلیل نوع رشته ام و انجام تحقیق و جست و جوی مقالات و فیلم های درسی نیاز مبرمی به این دارم که زمان زیادی رو به سرچ مطالب بپردازم ولی با هنگ کردن سیستمم به مشکل بزرگی بر خورد کرده ام اگر من رو راهنمایی کنید بسیار ممنون می شوم ؛ ضمناً چندبار ویندوز را هم تعویض کرده ام ولی فرقی نکرده و همچنان مشکل پا برجاست . با سپاس

p
ساعت12:04---11 دی 1391
یک فیلم دانلود کردم ولی بلد نیستم اجراش کنم اگر هم نمی شه بگید فقط چی کارکنم

نگار
ساعت12:43---7 دی 1391
salam.pc man felash ro nemikhone.hamchenin karte sedam ke nasb mikonam voicesh faal nemishe



samad
ساعت16:42---3 دی 1391
salam man ye moshkel daram
albate bara man moshkele.
bara shoma ein ab khordane
age hadefoton komak be mardome man montazeream az sob ta hala panjah bar to har saiti moshkele goftam dige halam az neveshtanesh beham mikhore age mikhain komakam konin behem zang bezanin
yani khahesh mikonam zang bezanin
09366980964


حسین
ساعت16:36---30 آذر 1391
سلام.چند روز پیش آنتی ویروسم پاک شد الان که میخام ویروس کش نصب کنم ممکن نیست.هر ویروس کشی را که باز می کنم فولدرش در عرض2ثانیه بسته میشه.به نظر شما چکار کنم؟

فرنوش
ساعت17:08---28 آذر 1391
سلام خسته نباشید ،من از زمانی که ویندوز لپ تابمو عوض کردم بلوتوثش غیر فعال شده می شه لطفاراهنمایم کنید چه جوری نصبش کنم

زهره
ساعت11:56---18 آذر 1391
سلام عزیزم.من صبح که کامپیوترمو روشن کردم ویندوز بالا نیومد و فقط ی صفحه سیاه اومد که موس روش حرکت میکرد. و این اخطار اومد
windows error recovery.
لطفا کمکم کن.مرسی


ali
ساعت20:25---14 آذر 1391
پیدا کردن پسورد ویندوز7

saman
ساعت19:40---11 آذر 1391
سلام من فيلم ice age 4 رو گرفتم.ميگفت زير نويس فارسي داره.اما من كه اجراش كردم زير نويسش نمياد.ممنون ميشم كمكم كنيد.

زهرا
ساعت10:33---7 آذر 1391
سلام
خسته نباشید
شما برنامه به زبان C هم مینویسید؟


جواد
ساعت16:29---30 آبان 1391
سلام من یه سیستم دارم که گرافیکش 1 ورمشم4 سیپیو هم 5 ولی بعضی از بازی ها هم که نصب میکنم آهسته اجرا میشه انگار گرافیکم پایین چی کار کنم

ناهید
ساعت13:14---23 آبان 1391
سلام میخوام مسیر local setting /appilacttion رو تو ویندوز 7 پیدا کنم تا کل فایل های html یا سایت های وارد شده با فایر فاکس را پیدا کنم لطفا کمکم کنید

mohammad mehdi
ساعت14:33---22 آبان 1391
سلام سوال نرم افزاریدارم در مورد لپتاب.
من هر بازی نصب میکنم به لپاتبم حالا هرجور بازی بااینکه سیستم سخت افزاری لپتابم بالاست وقتی بازی رو اجرا میکنم یه خورده میکشه نمیودنم متوجه میشین یا نه تو یه حالتی که انگار گرافیکم پایین بازی اهسته اجرا میکنه میکشه یه جورایی ممنون میشم اگه بتونین کمکم کنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاسخ به سوالات کامپیوتری (نرم افزاری) و آدرس emdadcamputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 8488
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1